Aseara a fost al 3 lea concert Omul cu Sobolani pe anul acesta in Constanta. Din fericire am ajuns acolo.Mi`am tras si cateva poze si am plecat fericita.Am observat ca sunt niste oameni lipsiti de figuri si toate cele,si erau dispusi chiar sa bea cot la cot cu noi...


cu nucusor si cezar...



Hulya cu nucu si ...cezar era mai grijuliu cu fularul;)
Cu o seara inainte a fost balul CNMB ,vai mie! seara cat de cat o.k. ...


This entry was posted on 14:27 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comentarii:

    Anonim spunea...

    "Am observat ca sunt niste oameni lipsiti de figuri si toate cele" ... nu imi face placere dar trebuie sa te contrazic :|, cel putin in legatura cu >cezar< (bine ca i-ai scris tu numele ca eu nu stiam ca asa se intituleaza :P)... o sa iti povestesc eu la o bere, ce si cum ;), e prea mult de scris si eu nu ma impac cu tipul asta de "comunicare" mai bine e la o bere :P

  1. ... on 28 octombrie 2007 la 23:15  
  2. Motion spunea...

    Ai fost la Concert si nu te-am vazut :-S
    Si Si Cezar E prea QUin Omu` A iesit mai pe seara la o vorba scurta pe terasa :)

  3. ... on 29 octombrie 2007 la 11:58  
  4. anysheep.anyshit spunea...

    presupun ca a fost mai interesant decat balu(din cate mi'ai pov)


    si nu o vorbim toti pe ailyn..ailyn nu cred ca se vorbeste singura:-?

  5. ... on 30 octombrie 2007 la 22:54  
  6. Ligia spunea...

    pogo vns :P

  7. ... on 1 noiembrie 2007 la 02:22  
  8. Anonim spunea...

    Mai canta OCS? am crezut ca o renuntat la muzica ca nu am mai auzit nimic de ei

  9. ... on 2 noiembrie 2007 la 09:40