M`am intors de la film...imi place ,insa m`a lasat like...nu stiu cum sa spun, eram ingrozita la un moment dat!defapt asta era si ideea scenariului. Actorii au jucat bine, insa parca e un pic sec! In mare, oricum e o.k. Merita vazut!
Maine intru in pielea Cosettei din Mizerabilii...nu v`am convins destul!?mi`am gasit si o rochie 'arhaica' de veche cu niste troponei si o basma..perfect de neasortate! Rolul il bajbai uimitor de bine incat merita sa nu ma vedeti la Biblioteca judeteana...credeti`ma!

In legatura cu P.S. din blogu anterior, nu era ceasu o problema, eu era problema...trebuia doar sa umblu prin setari...merci Dragos[smile*hug] + ca de acum puteti sa lasati comentariu oricine cu orice blog sau fara.

By the way... life is good!No reason!


This entry was posted on 00:05 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    Anonim spunea...

    Ms de sfat.
    Sunt un ibitor de filme romanesti.
    P-asta nu l-am vazut, e trecut in vizor.
    Sper sa vii cu mai multe detalii de la intalnirea blogarilor.

  1. ... on 18 octombrie 2007 la 16:11