Pffoai ! ce zi stresanta...8 ore !!!!E trist,m`am culcat ca disperata la 2.a.m. ; de ce asa tarziu? pentru ca mi`am omorat senzatiile cu castile in urechi. La 8a.m. deja incepusem sa imi scriu pentru azi la scoala ,iar la 11 mi`am parasit domiciliu ,reluand drumul spre scoala.Tot in fabuloasa zi de 15 octombrie mi`am aflat nota trecuta in creion in catalog la matematica,fabulosul numar 6! whatever,bineinteles ca asta m`a prostdispus automat. M`am intors singura acasa, pentru ca mi se pare normal ca restu sa uite ca trebuie sa vin si eu...sa spunem ca trec cu vederea peste asta.


Simt un suspans in ultima vreme, insa nu`mi dau seama despre ce este vorba mai exact...insa sunt sigura ca ma insel, nu se stie daca instinctul functioneaza bine in perioada asta...


In alta ordine de idei, totul se poare ca e normal in afara de mine[:))] .E clar! n`am idei de nimic interesant,lumea ma calca in general pe nervi(nu chiar toti,dar majoritatea)scoala ma baga in pamant...tot ce`mi place acum e sa desenez, sa ascult muzica sa desenez,sa ascult muzica si evident sa ascult muzica!



Si pentru ca va tot stresez ca nu va mai inghit, hai sa fiu mai mamaliga fara oase si sa va enumar cateva :
*ma stresezi pentru faptul ca uiti de unde ai plecat,
*ai fitse,
*ti se pare ca esti atat de unic incat meriti tratamente speciale,nu dragul/a mea aici sub soare toti suntem egali si fiecare e special in felul lui,
*te prefaci ca esti mare punker/ita,cand defapt te imbraci destul de trendy-nu ca as avea ceva cu asta,nu`ti doresc sa fii ultimul jegos,dar limita ai? - ,ai destul de multe aere si nici nu ai idee de origini etc.
*ori eventual de ce nu se presupune ca esti un rapper inrait care defapt asculti doar 50cent- il asculti penru ca il auzi cel mai des la tv/radio si are clipuri 'misto' si versuri care daca ar fi traduse in romana ar semana uluitor cu versurile genului de muzica de unde te tragi- pe cand nu ai habar de cultura suburbana!
* te faci praf band alcool sau te carbonizezi cu tutun, trist in primul rand pentru faptul ca te distrugi ca 'sa te dai mare' si in al doilea rand pentru ca nu`ti iese!
*ma plictisesti,
*ma subestimezi, nu ca m`as consuma prea mult pentru asta,dar pur si simplu ...
*nu`mi mai pasa de tine!
*etc etc etc,nu`mi plac blogurile plictisitoare chiar daca al meu este un posibil...

Mulshumesc celor care imi sunt alaturi si ma cunosc in adevaratul sens al cuvantului ,pana la radacini(aceste persoane sunt rare)!

Trecand si calcand orgoliul meu in picioare: 'Laura imi pare rau daca te`am suparat cu ceva...!sincer! ' [hug]





melodia asta ma 'omoara'...nu e pentru voi, e doar pentru mine...



This entry was posted on 21:49 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    anysheep.anyshit spunea...

    uff....da'l/o draku;;)

    viata'i roz:X:X:X

  1. ... on 16 octombrie 2007 la 23:14