Noiembrie...simt cum a mai trecut un an pe nesimtite,la fel cum m`am obisnuit ca totul sa se rezume la a fi nesimtit.

Lumea e atat de proasta in jurul meu,stau si ma intreb care e probabilitatea sa fac si eu parte din 'lume'? Ajungi sa simti nevoia disperata sa vorbesti cuiva,sa te bucuri alaturi de cineva si constati cu stupoare ca pur si simplu traiesti intr`o lume gri,hasurata ,lipsita de sentimente si de expresii.Sau mai exista o a doua posibilitate,sa realizezi ca nu merita mai nimeni sa se bucure cu tine de bucuria ta desigur.

Dar poate fi problema mea aici?sa fiu eu prea Paranoia?hmm...let me think. NU! eu pur si simplu stau si va admir 'rolul ' vostru in socieatatea asta mizera si halucinanta.De exemplu, pot fi in toiul noptii ,simt nevoia sa vorbesc neaparat cuiva,poate daca te voi suna ma vei injura pur si simplu,ce`i asa greu,pana la urma nu sunt de`ai 'familiei'deci nu contez,nu am prioritate,ce ti`ar iesi tie?dupa cum ma asteptam.

Exista o categorie de persoane,care ma calca la fel de mult pe nervi : cei care se prefac ca le pasa,si ti se baga in suflet asa si te sufoca si tot iti da apa la moara,parand doar grijulii.Nu e nevoie de voi!Clar!

Insa in multimea asta prea mare ,se remarca cu greu minoritatea celor mai 'cum ar trebui sa fie' adica genul de persoane sincere, carora le ofer respectul meu; le pasa de tine fara sa simta nevoia dramatizarii si incearca sa te ajute nu iti intoarce cutitul in rana.

Momentan sunt pierduta printre...sunt confuza ,prea multe persoane in viata mea,si totusi prea putine.


This entry was posted on 22:34 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    anysheep.anyshit spunea...

    pacat ca ei nu inteleg asta

    oricum ms k m'ai avertizat in leg cu ea(desi a trebuit sa'mi spui asta d ff multe ori k sa realizeze si creierasu' meu)

    ube bua:*

    P.S.: vreau la bal:(

  1. ... on 3 noiembrie 2007 la 00:03  
  2. singura diana din lume spunea...

    Prima categorie de persoane probabil ca nu a inteles ce ai vrut sa spui.A2a categorie se preface doar ca a inteles,iar a3a a inteles cu siguranta.Vreau sa cred ca eu fac parte din ultima categorie.Tu ce crezi?Desi sunt multe persoane in jurul tau,poate doar alea mai putine conteaza cu adevarat.Pentru ca alora chiar le pasa de tine.Mie imi pasa.Pupici:*

  3. ... on 3 noiembrie 2007 la 20:46