Acum sa a divulg secretul...de ce joi zi magica?pentru ca ramaneam singura tot week-end`ul. Impropriu spus singura pentru ca in permanenta a stat cineva cu mine. Weekendu asta a fost ca niciodata destul de incarcat cum ma asteptam...faza e ca oricum am arso aiurea.
1.Vineri seara am fost la bal la Decebal, nu a fost nemaipomenit oricum tinand cont ca si acolo erau destul de multi cocalari si oameni lipsiti de viata care nu stiau cum sa mai atraga atentia +ca era sa raman fara geanta [in care aveam si aparatul meu photo &stuff] de la masa pe care o 'luasem in primire' de la niste fosti colegi...pentru ca am avut niste "vizitatori" rromi ca sa nu spun altfel.Deci geanta mea era sub fundu lu unu cand eu o lasasem sub geci intr`un colt de canapea.deci balul nu a fost un eveniment 'wow!',nici nu ma asteptam desigur.Whatever...
2. Am dormit foarte putin,pentru ca mereu gaseam ceva de vorbit cu Teo sau Elena inainte sa adormim .Neinteresant!
3.Blogfest Constanta.Am participat si eu ,am descoperit noi persoane cu aceleasi orizonturi ca si mine.Inintial ne`am intalnit in Amster`s si dupa ne`am mutat in Taclale pentru ca pana la urma toti frecventam localul si de ce nu? pentru ca eu tot acolo trebuia sa ajung in final.
Ajungand la ziua de azi a fost o zi ratata pe toate planurile...am auzit de toate din toate partile , nu am fost acolo unde trebuia.Aseara am aflat ca baiatul mic al nasilor mei care stau peste drum a murit intr`un accident groaznic de masina.Chestiile astea m`au bagat intr`o depresie...

Acum ma asteapta o saptamana groaznica,plina de ipocrizii si scoala najpa...cacat..saptamana asta ma duc ca la nuj ce ,numai ca la scoala nu

Punct. post plictisitor.vns


This entry was posted on 20:35 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comentarii:

    Anonim spunea...

    Imi pare rau de pierdere ta. Condoleante.

    Oricum te-am adaugat in blogroll.

  1. ... on 22 octombrie 2007 la 20:04  
  2. Anonim spunea...

    nu ai mentionat nimic de cantecul nostru ...:X:X:X:X:X:X btw...am dat azi cu capu de usa..plek in uganda...

  3. ... on 22 octombrie 2007 la 20:12  
  4. anysheep.anyshit spunea...

    balu' decebal:-l

    la c zi am avut azi...cred ca nici u nu esti prea mandra de realizarile tale( acum realizez ca eu in 12 ma credeam desteapta si ma simteam bine:)):|)

    poate o sa fi o seara mai placuta in continuare...

    :*:-<

  5. ... on 23 octombrie 2007 la 20:41  
  6. heARtBroOkEn-oOx spunea...

    bb viata merge inainte orice ar fi..si cel mai bne e sa o traiesti din plin...nu e plictisitoare postarea ta..:X:x...>:D<

  7. ... on 24 octombrie 2007 la 21:06  
  8. Anonim spunea...

    Hey saluti. Postul a fost chiar interesant. Imi pare rau pentru baiatul nasilor tai. Dumnezeu sa il ierte. In ce priveste scoala ai dreptate de prin cls a 10 sau a 11 a de cand eram eu pacolo Decebal-ul s-a stricat rau d tot. Magarii pst magarii.

    Astept sa citesc si alte articole scrise despre tine. Numai bine.

  9. ... on 24 octombrie 2007 la 21:45