Eh, se poate spune ca e un nou inceput...doar unul, si anume a lunii octombrie; luna aceasta minunata este luna in care te intorci singur pe jos de la scoala,si ai senzatia aia ca trebuie sa ajungi mai repede acasa si sa stai pe mess sau de ce nu sa citesti o carte cu o ciocolata calda sau un ceai cald langa tine.Luna in care se creeaza 'covorul' de frunze prin care iti facea cu siguranta placere ,daca nu sa te arunci,cel putin sa il rascolesti cu pasii tai de copil in trecut;Acum iti arata doar ca un gunoi care de`abia asteapta sa fie strans.

Acum e seara,se apropie timpul de culcare,cu toate ca ma simt obosita nu am chef sa ma culc. Am primit leapsa de la Miruna
[http://fluturasiinsplina.wordpress.com/ ] sa scriu,si am sa ma straduiesc sa fac asta intr`un post apropiat,dar oare va ajunge aceasta 'petitie' in fata primarului nostru drag?Eu nu vreau sa fiu pesimista,dar nu prea cred chiar daca imi doresc si eu un skate park si un cinematograf normal neaparat.

In ultima vreme sa simt agitata,un motiv ar fi scoala,dar parca nu ar fi unul deplin... iar altceva nu`mi pot da seama ce e ,dar nici nu`mi pasa.

Se presupune ca in luna asta se da start balurilor bobocilor si din cate am auzit ,Ovidiusu sparge gheata pe 6 Octombrie. Ma rog, nu`i mare pasiune pentru mine, insa nici nu as vrea sa lipsesc de la balul cnmb`ului din diverse motive.

Cu profii si colegii in mare m`am acomodat pot spune,acum doar astept anii aia 'frumosi de liceu'.

Mai nou ,ca sa fii bagata in seama trebuie sa recurgi la metode in care in general nu te`ai putea imagina nici chiar tu,s`ar spune dupa mintea uneia:).Whatever ... n`as faceo.La urma urmei devii mai penibila!

Mood: crappy
Listening to: Guns`n Roses - Don`t cry
Drinking:Hot Chocolate


This entry was posted on 22:11 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    anysheep.anyshit spunea...

    cam trist dar adv post'u tau:(...si eram asa bine-dispusaa:(((...las altu mai inkolo k momentan nu prea reusesc sa gandesc:)):*:*..ube:X

  1. ... on 2 octombrie 2007 la 21:10