Este trecut de 12 noaptea si ma pregatesc de culcare. Pentru ca mai am 5 minute in fata calculatorului,postul acesta va fi scurt si neinteresant. Maine dau 2-3 teste, mergem la scoala ca niste sclavi ca s`o citez pe colega mea Andreea.

Mi`am recitit azi posturile! Eu mi`am publicat primul post pe 14 septembrie; cand am scris prima data imi parea asa plictisitoare ziua,nu parea sa mai poata fi salvata,insa acum ziua aia este atat de importanta incat are cel putin o amprenta pe mine... si nu din cauza ca am facut pentru prima oara blogu,asta poate fi considerata doar o banala coincidenta,sau nu...

In alta ordine de idei ,seara a fost salvata de Sasha care m`a sunat si m`a anuntat ca s`a intors in Constanta! Sasha este un amic ...destul de interesant:)),nu va ganditi la tampenii!

Maine e ziua cea mare cu filmul '4 luni,3 saptamani,2 zile' si sper sa ajung ; spun asta pentru ca biletele inca nu mi le`am cumparat...si maine ultimul film va fi la 20pm adica cand voi putea eu sa ajung,fiind ca sclava cnmb`ista scapa la 7.15, sa vad cum am sa mananc pamantu pana la cdc!

Joi sper ca va fi o zi 'magica'!

Draga blog,

a ta bb vns*

P.s.: nu stiu care e problema cu ceasu de la blog,da numai bun nu e!


This entry was posted on 00:08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    anysheep.anyshit spunea...

    sper ca ai ajuns la film:))) si ca in momentul asta ai o vizionare placuta:*

  1. ... on 17 octombrie 2007 la 20:33  
  2. singura diana din lume spunea...

    Filmul:XEu n-am mai ajuns:(Cred ca,la fel ca si Dya,nu vreau sa fiu impresionata.Nu de alta,dar traiesc practic intr-o lume paralela foarte frumoasa de cateva zile!Filmul m-ar aduce cu picioarele pe pamant!La scoala ne descurcam noi,doar suntem fete destepte!Pupici:X:*

  3. ... on 17 octombrie 2007 la 20:45