M`ai lasat fara ganduri si sentimente...pur si simplu mi`ai furat libertatea de a mai visa ,cu cea mai mare nesimtire posibila, cu care de altfel ai si plecat. Poate ca nu este vorba de Tine in special...poate e vorba de voi toti aici. Chiar am simtit nevoia sa spun asta...

Acum dupa ce chestiile cu scoala s`au mai 'asezat' au venit ,normal, alte chestii care nu te lasa frate! n-u t-e l-a-s-a! sunt intr`un impas moral, greu de depasit,pur si simplu sunt lipsita de tot. Oare daca eram mai prefacuta imi era mai bine?! NU!
Prostia ma loveste din toate partile in orice moment si la propriu si la figurat...Si deja ma simt 'afectata' si oarecum invadata de ea. Lasand asta la o parte , toamna este in plina activitatea,ador drumul spre scoala, chiar daca 4 din 5 zile pe saptamana incep la ora 12.30 si am 7 ore/zi...


Si asa,depresiv, maine voi delira cu creionul pe foaie la desen,voi contorsiona groaznic gramezi de cuvinte din franceza, voi falsa niste game la muzica, voi abera la biologie,la geografie voi visa la Univers, iar in cele din urma voi rade fizica cu gandul la after-school&Co.
Vreau sa imi cumper bilet la '4luni,3saptamani,2zile' ca na! 2 zile aveam si noi cinema in oras si atunci tre sa merg si eu pentru ca vreau sa vad filmu!

Intre timp mai sunt cateva-zece ore pana la toate cele ,pa!


P.s.:Tot ce mi`a ramas de la tine e o raceala...de`aia la propriu[cursu nasului,ochi-piscina si tuse seaca-rara insa-] .
P.p.s:Postul are o usoara tenta de prostie...ignorati`o!

*
Mood: cold & pissed off!

Listening to: Coma- Culori
Drinking:Pepsi
*


This entry was posted on 22:47 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    anysheep.anyshit spunea...

    insanatosire grabnik:*:*:* si incearca sa fii mai vesela...k ai suvitze roz>:P si tre sa te adortezi cu ele:)))))):X:X

  1. ... on 12 octombrie 2007 la 23:33  
  2. Constantin spunea...

    ok ...tare faza cu starea , ascultatu' shi bautu d la sf :))

  3. ... on 21 octombrie 2007 la 20:49