Da...sunt asa intr`o stare de toamna, nu stiu cum as putea sa explic, asta in cazul in care nu ma intelegeti. Poate nah, ati fost si voi trecuti de senzatia aia cand esti fericit dar nu stii cum sa te comporti...esti trist. Uneori poti sa te invinovatesti ca fericirea aia poate nu ti se cuvine; dar nu si in cazul meu. Sunt multumita de ceea ce am, doar ca bineinteles exista ceva care nu ma lasa sa atingi culmile fericirii. Acel ceva e o mare proastie pe care incerc s`o discut in liniste si pace cu ai mei. In rest,lumea continua sa minta frumos si iata aici pot sa introduc un citat pe care l`am citit in filmul 'Dragoste si gloante'(personal mie imi place mult): 'lumea iti spune atatea lucruri care sa te faca sa te simti mai bine...n`ai auzit niciodata atat de multe minciuni!' .

P.S.: NU e nimic exceptional in postul asta de azi, dar pur si simplu am simtit nevoia sa scriu. Hug...not free:P


This entry was posted on 22:33 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    singura diana din lume spunea...

    Ei bine...prin asta trecem toti.Ce e aiurea e ca stim de obicei cum sa ne comportam cand suntem tristi,dar nu si cand ne bucuram:(.Ai astenie de toamna.Si eu am:).Blogul e tare,iti doresc cat mai multa inspiratie pe viitor!

  1. ... on 28 septembrie 2007 la 23:33  
  2. PurpleGreenEye spunea...

    merci mult dydu..si tu ,la mai multa inspiratie!

  3. ... on 29 septembrie 2007 la 12:30