Hmm! e 14 septemprie...o zi obisnuita de toamna. Poate putin cam rece decat in anii trecuti,dar mai calda fata de zilele precedente. De dimineata m`am trezit 'groaznic' deorece era galagie din toate partile.Fuck! si decat sa ma chinui sa ma culc mereu la loc ,m`am trezit mai devreme decat de obicei adik cam pe la 10. Poate de`aia sunt asa de ametita si nu prea imi vine sa ma ridic din fata PCului. mai sunt mai putin de 3 zile si incepe scoala. Este un nou inceput pentru mine avand in vedere ca acum sunt boboaca,in acelasi colegiu in care am terminat clasa a8-a. Whatever, ma trec unpic emotiile cand ma gadesc la curtea aia in care se afla atatea fete noi... majoritatea persoanelor fiind si ele emotionate si intimidate de cladirea aceea impunatoare ,as putea spune a legendarului , dar mult discutatului liceu 'Mircea cel Batran', sau dimpotriva se zaresc fete plictisite ale tinerilor carora banii le dicteaza viata si scoala in sine nu inseamna nimic mai mult decat o mare plictiseala. Revenind la boboaca de mine, eu cunosc destui elevi ai acestui colegiu,unii care mi`au fost colegi pana in clasa a8a,altii prieteni vechi,pe care, poate nu i`am vazut de ceva timp ori pur si simplu prin intermediu Internetului de ce nu m`au gasit si am vorbit constatand ca vom face parte din aceeasi scoala poate chiar din aceeasi clasa. Ma bucura gandul asta, dar in acelasi timp ma apuca si o frica d.p.meu.d.v. motivata de ore in special matematica.Ok,puteti sa ma considerati o cretina ,pentu ca am intrat la un profil real Mate-Info Bilingv franceza si sunt aproape paralela cu matematica .Ma rog,tot ce sper eu este sa ma "impac" bine cu profesorii si ca totul va fi bine.


P.S. Important: Deoarece am facut o prostie cu http://vns-love.blogspot.com/ [am uitat anumite date] am reluat intrarea de atunci in blogul acesta. Chiar daca astazi e 16,postarea aceasta a fost scrisa pe 14 .Multumesc!

Comentariile primite:[pe blogul anterior]
sweety_any06 spunea...
yeeeeeeeeeeey nu sunt singura paralela cu mate:Ddragutz post'u sper sa mai scrii unul in curand;;):*
14 septembrie 2007 08:11
chris spunea...
vaaai beibi ti-e frica, ah? las` ca-l bat eu pe profu` de mate :D
14 septembrie 2007 12:43


This entry was posted on 13:54 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.