M`am trezit fericita. In ciuda faptului ca e trecut de jumatate lunii septembie, am realizat ca nu am nici o problema cum ar fi scoala,banii,prietenii etc. care sa`mi strice fabuloasa monotonie a diminetii. M`am adaptat mediului scolii[cred] ,asta nu inseamna ca m`am alaturat lor,doar stau pe dinafara si privesc ,sunt doar un spectator aflat pe scena aceea care arata mai degraba a Catwalk.Am reusit sa imi iubesc aproapele[aproape=prostia de langa mine]...si in horoscop spunea ca ma pricep cica cel mai bine la transformat dusmanii in prietenii si prietenii adevarati in aur curat. Iubesc prostia romaneasca,pentru ca in ea m`am nascut si mi`ar fi sincer, greu sa nu mai fie,ar fi prea perfect,si perfectiunea e plictisitoare.

Si sunt si unpic cam aeriana...de ce? Pai cum 'de ce?' ,daca nici eu nu stiu. Poate pentru ca iubesc[si nu ,nu are legatura cu iubirea aproapelui] si incerc sa 'traiesc clipa'.Poate ca lucru asta este ce aveam nevoie in perioada asta,chiar daca nu e de lunga durata. Certitudinile pentru mine sunt ceva nesigur,daca pot sa spun asa, sau ma rog ,nu prea mai exista asa ceva de`abia mai putem avea incredere ca soarele va rasari si maine si totusi nici de asta nu mai putem fi siguri. Ehh! Sunt sigura ca acum respir si scriu ,si ca stau cu gandul ca nu am invatat la biologie si....ca voi da test si la chimie peste cateva 4-5 ore:))

p.s.:De`abia astept sa scap de orele de azi de la liceu:X .

p.p.s.: Sunt sigura ca sunt sigura pe mine.Dovada ca cetitudinile exista...


This entry was posted on 11:52 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    anysheep.anyshit spunea...

    din fericire in ziua aia nu am dat test la kimie:). Fara prostie viata ar parea pustie(pentru persoanele nascute in romania...taramul unde prostia e venerata)si nu am vrea o viata fara prosti(nu ne'am mai simti nici superiori). Nu stiu ce scriu sincera sa fiu...nb:*

  1. ... on 28 septembrie 2007 la 23:22  
  2. Anonim spunea...

    prostia este pentru cei "tari", in mare parte ei castiga daca "tu" sau cel ce se "lupta" cu ei - este destept/desteapta. De ce? Pentru ca ei au mintea odihnita, niciodata sa nu te pui cu prostu !

  3. ... on 29 aprilie 2008 la 21:12