Da ,chiar asa e . In ciuda faptului ca imi ocup timpul cu tot felul de prostii adolescentine,nu fac nimic altceva decat sa`mi omor timpul cu lucruri care cu vremea devin chiar o rutina. Ma rog...O fi chiar asa ,sau chiar banalitatile astea ne ajuta sa ne dezvoltam, sa avem amintiri ,trairi si toate cele? Daca stau bine sa ma gandesc la zilele plictisitoare in care ieseam afara ca deobicei in cartier cu prietenii , zile de toamna ale anilor trecuti, ele imi pareau asa de plictisitoare si nu`mi doream sa mai ies; dar parca tot ele mi`au ramas asa de bine in cap si nu stiu cum se intampla ,dar mereu se petrecea ceva care ma facea sa intru fericita in casa si inca zambesc cand mi le`amintesc . Asa si in zilele de azi.Ieri nu am iesit deloc din casa.A venit Laura,prietena mea de o viata la care tin foarte mult,a stat la mine 4-5 zile la rand,a dormit la mine.Ieri,plictiseala totala.A venit ea am mai vorbit, a plecat ...a revenit ...e ceva banal , nu vi se pare?Da ,si mie . Dar am facut lucruri pe care nu cred ca o sa le uitam prea curand(cel putin eu n`am s`o fac).Pur si simplu. Incerc sa nu ma mai chinui sa inteleg multe lucruri care imi par complicate ,dar nu pot! Asta am sa incerc sa fac si acum...Sa las lucrurile sa vina de la sine,poate ca asa e cel mai bine... .

I`m Just looking on the bright side of things!:x


This entry was posted on 14:27 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.