...Nu vreau sa cred că sunt acasă,nu din nou în România,şi nu acum când toate căcaturile sunt mult mai evidente!Ce să spun,Parisul a fost de nota 10+! Am fost cazaţi într-un cartier boem,lângă Sacre Coeur. Numai negri şi arabi în zonă, dar totul a fost frumos! Oribil domnul Maurice(cred,proprietarul hotelului) a intrat peste mine în baie!!Whatever! renunţ acum la detalii sunt prea obosită,în 48 h doar 40 minute dormite!Voi reveni cu detalii neinteresantepentru voi probabil,cînd îmi voi reface trupul şi mintea...şi bioritmul!


Şi apropo...vine toamna!

La mulţi ani Alexandrilor!


This entry was posted on 20:01 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    Anda spunea...

    vine toamna dar ce sa facem asta e viata... si nu te intrista ca ai ajuns acasa... eu una visez in fiecare seara ca sunt la Paris :) si ca uit hainele si valiza si toate cele :X

  1. ... on 7 septembrie 2008 la 09:43  
  2. Unknown spunea...

    analizînd răspunsurile chestionarului tău, se pare că:
    1. 42% din cititorii tăi sînt emo
    2. preferă şcoala
    3. nu au băut destul

    trebuie să spun că şi eu am răspuns negativ, dar eu am alte considerente. încă n-am ajuns în Las Vegas.

  3. ... on 10 septembrie 2008 la 09:06