Uite că acum pot să urlu tare și cât mă ține că a venit toamna și la mine(fără să mă mai priviți ca pe o nebună).

Un nou sezon, noi trăiri(sau poate aceleași), și ca în fiecare an, toamna e privită cu aceiași ochi indiferenți sau,după caz, plini de ură(că incepe școala/facultatea)...Nu prea am timp și nici nu vreau să dau o notă estimativă vacanței care își ia 'La Revedere'.Să spunem că a fost vacanță,și atît. Certuri,împăcări,noi prieteni ,locuri noi,toate astea au fost bifate pe 'lista' acestei veri.Ceva nou?O brățară -care nu-i tocmai brățară.

Îmi amintesc perfect data de 14 sept.`07. Era o zi ceva mai senină,și era ziua unui amic...Am stat toată ziua în casă,am clocit și așa a luat naștere http://vns-love.blogspot.com de atunci. Să spunem un ' La Mulți Ani' prematur!și ochi cît mai verzi!

În urma sondajului cu întrebarea '
Vara asta este chiar vara pe care ți-ai dorit-o?' se pare că la 38% dintre ei -majoritatea- nu a fost chiar vara lor!Sper ca vara 09 să fie ceva mai fun!

Totally yes!
4 (8%)
Bullshit!
19 (38%)
Asa si asa....
10 (20%)
Se putea si mai bine!
16 (32%)


This entry was posted on 14:08 and is filed under , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.