Pentru prima oară în viaţă simt ,al dracului de tare, cît de greu e să alegi!Mi s-a mai întîmplat,dar nu atît de urît şi în mai multe situaţii,în acelaşi timp!Plecaţi,dispăreţi,nu-mi pasă, nu vreau să mai aud de voi, nu acum, de nimenii!!Ştiu că vă e greu să mă înghiţiţi,şi alor mei la fel(probabil).

În altă ordine de idei,mîine plec! Departe de locul ăsta,din nou. De data asta ceva mai departe. Cică Paris.Dumnezeu cu mila,de aici!Nu mai pun ,că din nou nu mi-am făcut bagajele si pun pariu ca în avion o să îmi vină să plîng după cine mai ştie ce(probabil după rujul `uoz)!!Plus alte chestii, (văzut prieteni,separat,că deh! nu dă bine la grămadă).În final,tot ce vreau eu să văd e Turnul Eiffel şi Hard Rock Caffee-ul.În rest,nu mă interesează nimic,nici shoppingul fatttăăăă! şi nici alte chestii wow.Mă întreb dacă am să am ocazia să mă pierd,undeva,în linişte...Dar probabil că mi-am ales greşit destinaţia.Profa....nu o să ne lase în final la Rock en Seine ,cică e prea la ieşirea din oraş şi îi e frică de boschetarii rocheri şi că nu o sa fim destul de treji a2a zi la cursuri...+alte bălării.So...Adio Amy Winehouse,speram şi eu să vorbim despre coca...şi s-o saluţi şi pe ina,dar acum...Am ratat şansa!


Mă gîndesc: cum căcat o să mă culc mai devreme de 2-3??Şi să mă mai trezesc şi la 8.30 a.m.?????Groaznic.Bine că plec oricum,dragii mei,iubiţi retardaţi!Pupicuţi şi pupicei,pentru toţi purceii meii!:*

Vai ,asta care a scris mai sus,nu sunt eu!!Pe bune!Ce ratată bătută de soartă şi în cap(simultan)!


This entry was posted on 23:32 and is filed under , , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    zuzu spunea...

    sincer mandro! ar trebui sa te arunci de pe turnul Eiffel:)) I'll miss you ba retardule >:D<

  1. ... on 21 august 2008 la 22:05