In general cand ceva ia sfarsit, de cele mai multe ori esti semnalat,fie printr-un pemasj alb pe negru("The End") sau printr-o scrisoare etc.

In general, episoadele din viata nu se termina atat de brusc, poate ca ele nici nu se termina, in cel mai rau caz se imbina doua"capitole", saaau inc elmai raucaz se taie firu prea brusc fara niciun mesaj. De ce ma invart atat in jurul sfarsiturilor? Pentru ca imi tot bate si mie unul la usa si nu vreau sa-i deschid. Defapt e mai grav, vreau sa-i deschid si nu stiu cum, nu pot, mi-e greu. Si cand ii ofer finalul meu celui care mi-l cere, noul final trebuie sa-l construiesc tot eu; si nu am cu ce si de unde.

well it's hard to live,it's hard to live in this city(city of my heart i mean...)

p.s. ma intreb despre alter ego-ul meu.iti spun ca nu te iert.



This entry was posted on 22:29 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.