Sambata am avut excursie la Bucuresti, la riuf.Toate bune si frumoase, pana cand m-am intors cu o intarziere de 30 minute, la autocar. Fara sa imi fie ascultate motivele(adevarate fiind), mi s-a transmis scurt si la obiect"Voi doua sunteti exmatriculate 2 zile". Sincer, nu-mi displace ideea, dar totusi ...nu am facut nimic interzis de vreun regulament scolar care sa ma duca direct la sanctiunea asta.

Am incercat sa port o discutie politicoasa cu profesorul, care imi este si diriginte, fiind ascultata cu ochii in cer, la final spunandu-mi ca voi avea si 2 puncte scazute la purtare.

In fine, la scoala mi-a transmis ca vom fi(eu si cu colega mea) exmatriculate doar 1 zi.... ce dragut, un gest admirabil.Tot nu mi-a convenit, pentru ca nu-mi gaseam greseala cea mare , mai mare decat scoaterea unei usi din balamale menite sa-i cada in cap unei profesoare sau disparitia portofelelor si a banilor din clasa(care bineinteles nu au fost sanctionate decat cu mustrarea in fata clasei!). Am fost si la director, in cele din urma recunoscand ca nu scrie nicaieri in regulament "Delictul" pe care l-am comis, dar totusi sa ramanem calcate in picioare" ca sa ne fie de minte si sa ne amintim peste 10 ani razand" de munca mea in laboratorul de chimie, respectiv a colegei la biblioteca!

M-am saturat de tara in care traim, plina de corupti si pupincuristi!

ps. sper sa ajung cat mai repede la inspectorat.F**k cnmb!


This entry was posted on 20:16 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 comentarii:

    zuzu spunea...

    de ca cat. 2 ani si tu-tu ba-ba profesori cacaciosi..
    >:D<

  1. ... on 18 martie 2009 la 21:24  
  2. O.N. spunea...

    la saaa
    venese mai tare ca devese :D

  3. ... on 19 martie 2009 la 20:58  
  4. Anonim spunea...

    CNME e viata ! nu stiu cum sa iti spun imi pare rau de tine, dar la noi cel putin.... esti exmatriculat o zi daca omori pe cineva, si nici atunci exmatriculat de tot. Uf... i love my highschool ^_^

  5. ... on 19 martie 2009 la 23:39  
  6. Constantin spunea...

    Oooo mircea........we love to entretain you vorba aia:)))....Sa stii ca sistemul e corupt peste tot dar daca esti fata desteapta inveti sa profiti de chestia asta;)

  7. ... on 20 martie 2009 la 20:50  
  8. Per spunea...

    O nu, nu corupţi şi pupincurişti!

  9. ... on 25 martie 2009 la 18:26  
  10. Ana-Maria spunea...

    gandeste in prezent-viitor iti vei aduce peste ani cu nostalgie de frumosi ani de liceu.

  11. ... on 5 aprilie 2009 la 19:05  
  12. LoVe spunea...

    ah, da, cunosc si eu astfel de exemple, in care cei cuminti sunt aspru pedepsiti la cea mai mica abatere, iar "expertii in tampenii" scapa doar cu o replica de genul: "sa-ti fie rusine!" :|

  13. ... on 17 mai 2009 la 18:33