Azi postul meu se rezuma la o poezie,doua scrise de mine acum ceva timp...probabil tinde a prrostie,insa daca nu aici ii este locul atunci unde in alta parte?


In noapte gandul cauta
Ceva`n subconstient
Dar nu`ti da mai mult
Decat un vis inconstient.
Acesta te trezeste,
Te sfarma, te striveste
Dar tu il risipesti
Si`n noapte iar te pierzi
Cu ganduri calatoare
La intamplari bizare.

Tu nu te stapanesti
Si`ncepi sa raspandesti
Niste lacrimi inutile
Pe`o perna`nghesuita
sub patura`nbacsita
Cu atatea sperante spulberate
In mare, cam toate
Dar ai deschis un ochi
Si totu`a disparut
Ca in trecut



...si pentru ca afara s`a dat vremea total peste cap,este extrem de frig,ceea ce`mi da senazatia prosteasca de apropiere a craciunului...in fine...

Indiferent ca am iubit
Si n`am primit nimic
Din tot ce am simtit
Am primit numai durere
Asta de la un ipocrit.

In schimb,am fost iubita
De altcineva,
Dar nu i`am oferit
Ce eu am primit.
Acum numai conteaza,doar am suflat pe geam...totul e abur,acea dezamagire si acea iubire,pe care le`am spulberat scriind un nume din subconstient dar ceva imi spune ca trebuie sa sterg.
Apoi in intuneric,am stat si`am luminat,tot ce am fost odata pe cand am respirat.
Din lumina lunii
Un soare izvoraste
Si din adancu`mi
O inima trezeste.


Sentiment


Poate ca simti tu
Ce n`am simtit eu
Cand trimiteam spre tine
Un gand iubit de mine
Si de tine,chiar de noi
Dar tu`l dadeai la alta
Iar eu la amandoi.
Tu n`ai simtit vreodata
Ce am simtit eu
Cand tu iubeai pe alta
Iar eu pe tine te iubeam
Si nu dormeam nici noaptea,
La tine ma gandeam
Dar de`odata totul
Parca s`a schimbat
Iar tu veneai spre mine
Si eu te`am ignorat
Nu te vedeam
Caci nu vroiam,
Simteam ca`i in zadar
Sa ranesc acel suflet
Deja patat
Cu`atatea sentimente de neuitat
Ce`n adanc inca se zbat.


This entry was posted on 00:14 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comentarii:

    Constantin spunea...

    Talentato...sincer sunt dragutze poeziile si mie de obicei numi plac deloc pisicismele si copilarismele dar tu o faci cu stil:D.......Ciudat dar nimic anti din partea mea:)

  1. ... on 6 noiembrie 2007 la 20:53  
  2. Anonim spunea...

    chiar imi plac

    nu stiam ca ai talent literar;;)

  3. ... on 6 noiembrie 2007 la 21:16  
  4. Anonim spunea...

    f frumoase sentimente expuse in versuri.

  5. ... on 10 noiembrie 2007 la 01:05  
  6. Motion spunea...

    Foarte adanc sentimentul.

  7. ... on 11 noiembrie 2007 la 12:37  
  8. Alex Nick spunea...

    te asteptam la constantablogmeet pe 1 decembrie. detalii aici: http://www.nicolescublog.ro/2007/11/16/constantablogmeet/

  9. ... on 20 noiembrie 2007 la 13:37  
  10. Ligia spunea...

    ai abandonat blogul? dragutze poeziile, e a treia oara cand le citesc

  11. ... on 29 noiembrie 2007 la 01:11