Iar au trecut lunile, cu intrebari(mai rare, ce-i drept)"Da' tu nu ai mai scris pe blog?". Am zis "Nu" si am zambit... nu l-am simtit, l-am uitat. Acum, ca am ceva treaba pe Blogger, m-am blocat in old posts din Dashboard. Si uite asa m-am intors in atatea momente uitate, ale naibii de uitate. Acum scriu doar de dragu de a scrie probabil, dar ce-mi pasa, sunt fericita ca am gasit amintiri! E asemanator cu sentimentul ala,cand gasesti cine stie ce rochita care o purtai cand erai pitica la ziua lu bunica ori evenimente de genul, sau sa-ti vezi pegasu dupa atata timp. E frumos!

Astept sa vina ziua de maine,trecut de ora 13.15 p.m. sa ma duc acasa, sa imi iau geanta si sa plec...IN VAMA! Am zis si o repet, nu imi pasa ca s-a schimbat,totul se schimba,mai putin muzica si atmosfera( sper!), nu imi pasa ca au asfaltat(fie, imi pasa, m-am enervat), dar tot nu ma simt,inca, ca in Mamaia, nu imi pasa...Marea e tot acolo,pe stanga si muzica buna tot se aude,in dreapta!Tipu ala simpatic tot pe plaja tavalit la soare sta si tipa aia...tipa aia draguta care citeste si slipu-i neastamparat, tot acolo o sa fie...si prietenii o sa fie peste tot, si nisipul tot in pantofi!

Deci, ne auzim in VV!Mult nisip in ureche...si in par!

(29.04)


This entry was posted on 15:51 and is filed under , , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    Sagi spunea...

    Ne vedem la blogmeet ?
    http://www.constantablog.net/evenimente/constanta-blogmeet-x-2950.html

  1. ... on 27 iunie 2010 la 16:20