8 DECEMBRIE.si am incetat sa mai numaram anii,lunile,zilele. Am ajuns la destinatie,pentru ca timpul...numai noi stim cum e. De acum o sa fie la fel, dar poate total diferit. Multumesc pentru stim noi toate cele,cele mai frumoase,ce le mai urate,poate triste sau fericite,fie singure sau mult prea pline,ocupate sau prea libere,insorite sau in prag de ora 5 a.m.,cu nisip prin par,apa in bocanci sau pline cu zapada,cu ochii mari sau ceva mai mici,imbatate sau ametite,uitate sau ascunse si pastrate bine intr-o cutie,astea fiind clipele, ale NOASTRE.Te iubesc!

La Multi Ani pufilica.Mandra mea.La multi ani!Sa fii fericita si cu cap si fara. Esti un infinit de cadouri surpriza.:D si de aia te tin cat mai aproape! te-am pupat!

Prima noastra vorba.primele clipe.am zambit.si-am tras si-o poza!(octombrie07)dupa care...:)
au urmat nopti la stadion...
...in vama diminetile in 2 cu recuperari...
in care una mai dormea.una nu putea...
plimbari lungi deese,ca mesele la obezi...
iesiri cu mici turbulente...
zile cu feeling de urcat cat mai sus,pe bloc desigur...
in care ne trageam poze in sessionuri lungi
mai aterizam si pe la cate unu, ca deh era singur.


Pufilica: ma simt ca intr'un film din ala de rebeli
Pufilica: unde 2 tipe sunt super prietene
Pufilica: si au ajuns aici
Pufilica: si le e atat de bine impreuna
Pufilica: incat nu le mai pasa de restul
Pufilica: le'au facut pe toate
Pufilica is typing a message.
Pufilica: :D

Toate astea au fost, sunt si vor mai fi(aici e doar o halta,unde scoatem o harta, ca sa intru putin in vorbele lui Sub7)....muuulte clipe,poze, amintiri, povesti, filme, tripuri(excursii i mean), Toate pe care imi permit sa le numesc frumoasele destrabalation!:)

p.s. si 'ip 'opu te iubeste. Spike si Guess Who au ales ziua ta sa fie ziua lansarilor!iubeste-i!


This entry was posted on 22:32 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    zuzu spunea...

    iti multumesc ptr ca esti acolo mereu si cand am ras si cand am plans, si cand am iubit si cand m'am dat cu capul de pereti de durere. multumesc ca suntem in acelasi film si noi doua suntem mereu eroinele, multumesc!! >:D< i lav iu beib! oricand, oriunde, si pe cer si pe pamant, si in masina si cu cineva de mana.:D

  1. ... on 8 decembrie 2009 la 23:29