Fiecare dintre noi descopera de-a lungul timpului lucruri noi pe care cu siguranta alte mii depersoane le-au descoperit si ele la randul lor.Astazi am facut ultima mea descoperire(din pacate on-line) si anume revista Blackout. Bineinteles ca poate voi aflaserati de ea cu mult timp inaintea mea( ma rog cat de mult poate fi?),dar asta nu e o problema. M-am bucurat foarte mult sa vad ca cinva a pus in practica o idee veche de-a mea, eu fiind una dintre persoane care s-au gandit la ea, dar pur si simplu nu aveam cum sa materializez in vre-un fel revista. Nimic nu se compara cu cititul revistei preferate pe care o scoti din ghiozdan pe unde apuci, si nu ai rabdare sa ajungi acasa sau cine stie pe unde, si deja spui ca au trecut 3 elefanti peste ea. Asta e parerea mea...

Big Up! I hope I'll have a Blackout soon!:)

Si ca sa intram putin si in capitolu evenimente(care se inmultesc aici la Constanta-lucru care ma mira), sper ca sunteti cu totii la curent cu party-ul ce va avea loc la Hotel Intim, sambata asta. Be there! mai multe detalii: BadBadClique




Si pentru ca asa se intampla pe aici,ori nu sunt deloc ori se suprapun, in aceeasi seara este si lansarea revistei Blana 9 tot la Contanta de data asta in Gravity Park si afterparty pe plaja H2O cu Dj Vasile, Botiboti, Planet Junk.

Alegerea e de partea ta,numai ca profita. Ultimele evenimente m-au cam dezamagit, si nu organizarea a fost vinovata, ci publicul care vine ca la muzeu si in numar foarte mic. Simte-te bine, Socializeaza, Distreaza-te!

P.S. La multi ani, mami!te iubesc!

(16.07)




This entry was posted on 23:58 and is filed under , , , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.