Ca tot a venit primavara si chiar imi place,am o lista si un nou aspect:
+Sper sa fie asa tot timpul...vremea.
+Imi doresc o Constanta mai curata si mai civilizata
+Mai multe events-uri si pentru gusturile mai rafinate nud oar pentru tarani si manelari+clubberi(animale salbatice in general)
+sa calatoresc mai mult
+sa iau tot orasul la picior, si nu numai orasul asta
+imi doresc un cadou dragut
+sa nu va mai suparati , pentru ca sunt o artista neinteleasa,trebuie sa a acceptati-glumesc- am si eu fazele mele urate dar...eu va iubesc asa cum sunteti si nu cred ca as renunta momentan pentru nimic la voi(aviz Zuzu )+mai multe imbratisari, sunteti cu toti dinste "stufisuri"
+mai multe miscare in muzica si "arta"
+sa va am cu mine.



Azi a fost o zi aproape perfecta.Iti multumesc!:*


Many will fall A lot more will follow!

zuzu


gabb

diiia


This entry was posted on 23:11 and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    Alex spunea...

    cu mine nai pus poza >:P

  1. ... on 13 aprilie 2009 la 22:33