sunt imdeva depaaarte de casa,sa va spun?ok,sunt in iasi, mai exact la etajul 1 al unui hotel de 4* ca sa zic asa:)), in camera 109. Singura, desigur.Sunt invitata la o nunta cei implicati mai toti fiind din constanta.De ce aici?uite asa.Stau cu pantofii care ma strang in picioare,imbracata ca o "domnisoara care se respecta".Nu am chef de nunta, de muzica de nuinta si mai ales de PRIVIRILE alea ale "oamenilor de clasa" si ale miilor de pitzipoance si pitzipongi.O ard hardcore, beau cot la cot cu tata, super nu:)),asta ziceam si eu categoric NU. Camera e foarte frumoasa hotel de lux ce sa mai, dar luminile si electricitate, nici ele nu ma suporta.Se joaca cu mine efectiv, ca in filmele horror, palpaie si se aprind si se sting,deasipra mea e un haos, numai scartaituri.this place is freaking me out!!! M-am plictisit, in curand trebuie sa ma intorc! V-am pupat cu duhneala de tigari si alcoooooool.


This entry was posted on 22:05 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.