Sa te trazesti dimineata cu un vis si tu in ziua aia sa lupti sa ti`l indeplinesti...e ceva special mai ales la varsta asta de "adolescent". Mi s`a intamplat azi, m`am trezit cu dor de vama.Cum nimeni nu era acolo pentru mine sa mi se alature, sa apeleze la spiritul lui de aventurier spontan"din lene" am plecat singura. Si uite asa, am plecat spre mangalia in mahmureala diminetii. Ajunsa in autogara Mangalia, ma trezesc intr`o multime de oameni, toti cu un singur gand: sa ajungem mai repede in VAMA!:) din nefericire nu toti au incaput intr`un singur autobuz, asa ca n`au avut de ales decat sa`si mai amane unpic fericirea. M`am vazut aterizata in visul meu.Am luat drumul spre marea care rasarea la orizont. Pana acolo trebuia sa imi fac loc in valul de oameni fericiti cu o vama lor... Plaja mi`a tinut loc de patul cel mai confortabil, iar cerul de cearsaf racoros. Mancatul si bautul automat nu mai faceau parte din functiile vitale ale corpului uman:totul devine mult mai simplu cand iti traiesti propriul vis. Marea imi canta propriu cantec acompaniata de muzica mai mai pentru copii .."o lume minunata in care veti gasi,Numai copii!" sau"Cele mai frumoase flori...".Epava inghitita de apa arata ca un tablou de arta care atarna greu de amintiri placute si imbibat in prea multe ganduri dulci . Prea imbatata de fericirea mea astept un 1 MAI muncitoresc cat mai divin^_^.


This entry was posted on 21:26 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comentarii:

    DrunkenFool spunea...

    Vama veche ...taramul copiilor pierduti in ceata propriilor vise

  1. ... on 2 mai 2008 la 14:23  
  2. Anonim spunea...

    ce ai facut tu ar trebui sa facem cu totii,macar o data.Sa ai curajul sa iti indeplinesti visul si sa il traiesti,indiferent care e,indiferent de consecinte...cand mai mergem in vama?:))

  3. ... on 3 mai 2008 la 15:37  
  4. Anonim spunea...

    Prefer localitatea Vama din Carpatii Orientali - Grupa N, pe langa Campulung Moldovenesc ... ma rog, fiecare cu "ale" lui. Felicitari pentru faptul ca nu ai stat "lenesa" si ca ai gasit "resurse" de a scapa de "lene".

    Tzontonel.

  5. ... on 6 mai 2008 la 09:05  
  6. Irina spunea...

    vezi ca am o poza cu tine de prin vama :p

  7. ... on 8 mai 2008 la 20:57  
  8. Anonim spunea...

    cum poate sa'ti dor de ceva ce nai vazut niciodata?/:)

  9. ... on 10 mai 2008 la 23:57