Ma aflu in mijlocul unei situati care da dovada de stricaciunea sistemulu de invatamant romanesc unde profesorii de pe vremea comunismului au amprenta deja pusa. Sa va spun cum a inceput totul...pai intr`o zi frumoasa de vineri, dupa o ora in care mi`am contemplat banii dinbuzunarul penarului si anume 100 lei ,si o pauza de pierdutr,observ, sub influenta calmitatii le ca banii nu mai sun acolo pur si simplu. Toate bune si frumoase,putina zarva,multe comentarii si nervi. "Dirigu tocmai a plecat....".Ce facem? Asteptam pana maine(maine, era sambata,sambata recuperata gen miercurea in care a trecut Bush prin oras). N`as fi apelat la el daca ar fi fost prima oara cand se fura anumite sume in interioruil clasei noastre,al celebrului Liceu Mircea Cel Batran. S`a creat o valva maaare.

Urmatoare ora de dirigentie era programata in asa fel incat eu si problema mea sa fim puse in centrul atentiei unei clase. Intaplator,in acea zi a avut loc o intalnire de voluntariat de la Oricum...Chestii, trestii care m`ar fi interesat.Deci am lipsit de la scoala. Acest fapt a fost asociat cu lasitatea mea fata de acest caz,gen. Astfel, aflu a doua zi ,ca numai sunt sefa clasei(pana in acel moment figuram pe lista sefilor clasei din liceu); nu m`a marcat cu nimic, m`as fi asteptat la orice. Mai apoi aflu ca intre doi profesori au fost dispute,de ce mi s`a dat drumu etc,alte chestii neinteresante. In final aud ca sunt si eu banuita...

Ok !pana aici.Nu m`as fi complicat atata daca as fi luat chiar eu cei 100 lei! Ma faceam ca nu stiu de existenta lor.Si gata...Oricum,acum cel mai mult imi pasa ca cei care(ma) cunosc si stiu cel mai bine ce sa creada.Le multumesc inca o data colegilor,care m`au inteles si m`au ajutata sa racuperez milionul .

In cuvantul invatamantului romanesc se pare ca inca o data elevul nu`si poate spune cuvantul!
probabil deznodamantul am sa`l postez,de`abia`l astept si eu !


This entry was posted on 21:29 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 comentarii:

    Anonim spunea...

    eu n-am inteles pana la urma ai cui erau banii aia? strageai fonduri ceva banii au disparut si ei au dat vina pe tine gen tu i-ai luat? sau erau banii tai personali leai spus ca ti-au disparut si toti au zis ca i-ai cheltuit si ii dai furati?

  1. ... on 12 aprilie 2008 la 22:12  
  2. Anonim spunea...

    cu dirigu te poti astepta sa ne exmatriculeze pe toti8-|. Trecem noi peste:). MI se pare exagerat sa te banuiasca pe tine, dar el e comunist banuieste pe oricine asa ca nu te mai stresa pui, nu merita>:D<. Plus ca e mai bine sa nu mai fii sefa clasei ca toate prostiile noastre le suportai tu.any(mi'e lene sa ma loghez)

  3. ... on 12 aprilie 2008 la 22:12  
  4. Anonim spunea...

    stai linistita vane... se va rezolva...:d pupp:*

  5. ... on 12 aprilie 2008 la 22:22  
  6. Anonim spunea...

    Sa fim seriosi...cat ghinion poate avea o clasa,incat sa-l aiba ca diriginte pe seful comisiei de disciplina a liceului?Si faza naspa e ca nu se intrezareste nici o solutie.Ne intrebam zilnic "Cum scapam de dirigu'?" si tot ce ne trece prin cap e "Dam bacu' si gata".Important e sa nu te afecteze gandirea lui de securist si trecem noi peste!M abucur ca am putut sa te ajutam si am pus banii inapoi.Multi hugs!

  7. ... on 12 aprilie 2008 la 22:24  
  8. systemdevice spunea...

    dydu shtiu kai a noua, anonim nu shtiu, dar ios a 11a si va urez un calduros WELCOME TO MIRCEA!!! stati calmi k nik no s s intample. join the club;)

  9. ... on 13 aprilie 2008 la 22:47  
  10. Anonim spunea...

    Sunt bani - ce'i drept, problema e urmatoarea: BANI NU SE TIN IN PENARE ! Eu sunt de parere ca telefoanele, banii si alte bunuri de valoare nu se tin in penare la vedere sau mai stiu eu unde, indiferent ca este o clasa de la un colegiu, clasa unita s.a.m.d. Iar in privinta voastra, eu daca as mai fi ca voi mi-as trai liceu - mai mult cu bune si mai putin cu rele, daca sunt rele - as face tot posibilul sa le fac "bune" si mai nebune decat sunt - o sa va para rau - multora, ca nu ati trait la maxim liceul :) - iar tu "Copilul din mine" - capu' sus - priveste pe orizontala - bani nu au valoare si as forta sa zic: nici nu "intretin" ... Numa' bine =;

    Tzontonel

    P.S. - adaugat la Blogroll - Copilul din mine

  11. ... on 28 aprilie 2008 la 13:53  
  12. Anonim spunea...

    Cu toti devenim sau "suntem" de la o varsta - oameni cu greseli, greseli pe care nu le vedem, gandeste'te ca dirigintele tau are si el copii ... sau poate ca nu are si si-ar fi dorit sa aiba... poate ca are nepoti ... gandeste'te ca are o familie; cum il vedeti voi la scoala e doar "masca" sau daca vrei, este ceea ce a invatat el pentru a deveni si inainte de a deveni - profesor. Ca nu ii pasa uneori de voi sau da aceasta senzatie, ca uneori in el vedeti un diriginte "comunist" - toate acestea sunt pareri, etichete puse gresit sau corect, este o parere din sutele de mii si din milioanele ce ar putea fi.
    As vrea sa mai fiu in liceu, as schimba multe - bineinteles ca as incepe cu parerile despre si fara de care nu ma puteam duce la scoala, acum le-as fi lasat deoparte - invata, apreciaza, iubeste, traieste - tototul. Nu pierde nici macar iesirea baietilor la o "bauta" nu trebuie sa bei - ci sa traiesti. Candva o sa plangi dupa aceste momente ... mai tarziu - poti plange "nostalgic" vorbind sau poti plange pentru ca liceul a trecut pe langa tine si nu tu pe langa el !

    Respect, Tzontonel.

  13. ... on 28 aprilie 2008 la 18:49