La multi ani dede, la multi ani dede, la multi ani dede, la multi ani dede,la multi ani dede, la multi ani dede, la multi ani dede, la multi ani dede,la multi ani dede,la multi ani dede,la multi ani dede,la multi ani dede,la multi ani dede!!!


Sa cresti mareee si sa te vada lumea cu copii si fericita. Ma enerveaza de ziua cuiva sa fac dedicatii. E ca si cum te`as plictisi mai mult. Doar daca te uiti la oameni deja vezi aceleasi urari. Ma rog , fie, eu ti`o spun pe stilul me: LA M-U-L-Ţ-I ANIIII! Hepii Bi-dei.[inimioare naspa]

Seara in care ai dormit la mine a fost ...Draguta. N`am dormit decat 1 ora si putin, dar nu m`am suparat.Cand am baut o bere ca feteele la tine a fost de asemenea dragut. Si multe alteele speciale....4 you and me.

Momente:)



Our ShuziUs...Keep on dreaming

cand plaja si toate sunt ale noastre ....e perfect


This entry was posted on 15:43 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarii:

    Anonim spunea...

    MERSI mersi mersi mersi Mersi MERSI mERSI mersI Mersi Mersi MERSI.Pentru ca m-ai sunat la 12 noaptea si ai pus-o pe Bibi sa-mi faca urari,pentru ca mi-ai facut cea mai originala si draguta felicitare,pentru ca suntem atat de tru-noi pe scari la teatru,pentru ca esti colega mea si..si..suspans...mai ales pentru ca esti prietena mea;;).saru'mana vanessă.Te iubesc,bă.

  1. ... on 20 iunie 2008 la 00:37  
  2. Anonim spunea...

    http://wow.dekadence.ro/realmstatus/

  3. ... on 2 iulie 2008 la 18:25  
  4. Anonim spunea...

    Imi cer scuze pentru comentariul de mai sus, din greseala l-am postat!
    Am vrut sa te anunt de un nou BlogMeet, organizat de mine, pe data de 19 iunie! Daca poti, te rog sa intrii pe blog-ul meu sa iti anunti participarea !

    Serghey

  5. ... on 2 iulie 2008 la 18:26